تاریخ : دوشنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۰ 12 ربيع أول 1443 Monday, 18 October , 2021
0

چگونه در ۴ هفته چربی های شکم خود را آب کنیم؟

  • کد خبر : 13552
  • 03 مهر 1400 - 17:24
چگونه در ۴ هفته چربی های شکم خود را آب کنیم؟
به نقل از الکوثر، چربی شکم و چربی انباشته شده در اطراف کمر یکی از مشکلات آزاردهنده ای است که بسیاری از آن رنج می برند.

تمرینات ساده در خانه برای کاهش چربی شکم
– چمباتمه زدن

– تمرینات پلانک و انواع مختلف آن ها

– تمرینات لگن باسن

– ورزش بورپی

برنامه یزی برای چربی سوزی سریع تر
درست غذا خوردن می تواند سلول های چربی به ویژه چربی های زیرپوستی را به میزان ۱۸ درصد کاهش دهد. می توانیم با مصارف مقادیر زیر از میزان دریافت کالری روزانه خود اطمینان یابیم:

۳۰ – ۳۵ درصد پروتئین

۴۰-۴۵ درصد کربوهیدرات

۲۰ تا ۲۵ درصد چربی

غذا های خاصی که باید در رژیم غذایی روزانه گنجانده شوند:
غذا های غنی از پروتئین مانند حمص، تخم مرغ، مرغ، سیب زمینی شیرین، آجیل و خشکبار، آووکادو، روغن نارگیل و روغن زیتون

آیا دوره های تناسب اندام آنلاین به کنترل وزن کمک می کند؟
دوره های آنلاین یک راه عالی برای شروع، تمرکز بر اهداف و اندازه گیری موفقیت در نقاط مختلف است. شما باید به طور منظم ورزش کنید و درست غذا بخورید.

لینک کوتاه : https://rejaletabriz.ir/?p=13552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها